Møteplan

18/5-2024
25/5-2024

Barnebibeltime

Vi ønsker at Adventistkirken skal være en møteplass for alle aldre, og vi brenner for at også barna skal lære det mest grunnleggende om å tro på Jesus. Derfor har vi en ukentlig barnebibeltime kl. 10:00 hver lørdag samtidig med de voksnes bibelstudium hvor vi synger, leker og har en bibelfortelling. Vi trenger flere lærere, så ta gjerne kontakt med pastor hvis du kunne tenke deg å være med på laget!

Bibelstudiet

Hver uke har vi bibelstudium i Adventistkirken. Vi møtes kl. 10.00 på lørdager. For øvrig er det lov å være uenig. Alle synspunkter og erfaringer er velkomne. Det viktigste er å ha en god samtale. Som utgangspunkt for samtalen har vi Bibelen og et hefte som produseres av Syvendedags Adventistkirken.

Kjøp heftet her!

Les bibelstudiet online her!

Lytt til «Jesus er Konge»-podkasten

Savner du bibelundervisning? Da finnes det selvsagt mange muligheter på Internett. Vi anbefaler podkasten «Jesus er Konge» som lages av menighetens pastor. Du kan finne den i en podkast-app ved å søke, eller du kan gå inn på denne siden.

Episoden med Vidar Hovden, «Bergprekenen vender tilbake», er spesielt anbefalelsesverdig.

Online møtetilbud i Adventistkirken

Det finnes mange flotte tilbud fra adventistkirker i hele landet: Bibelstudier på Zoom, gudstjenester, programmer for barn, og så videre. Du finner en oversikt her:

Samtidig håper vi at du vil prioritere din lokale menighet.

Ønsker du en samtale?

Mange føler seg isolert og ensomme under denne pandemien. Noen er redde for hva som skjer. Hvis du av eller annen grunn har bruk for- eller bare har lyst på en samtale og kanskje forbønn, så ikke nøl med å ta kontakt og be om det. Både pastoren og menighetens forstandere er tilgjengelige for dette. Send en melding til 479 45 582 eller lars.dorland@adventist.no, så kan vi lage en avtale. Hvis du er medlem av menigheten, kan det også hende at du hører fra noen av oss (at vi ringer og spør «hvordan har du det?»).

Vær oppmerksom på at det kan komme endringer på kort varsel (især pga COVID-19). Holde deg selv oppdatert via informasjonstavlen utenfor kirken, facebook-siden vår og Google-kalenderen vår. Ta kontakt med pastor på 479 45 582, hvis du ønsker løpende informasjon på e-post og SMS.